понеділок, 6 квітня 2020 р.

Аналіз роботи за минулий тиждень

Шановне товариство, доброго ранку! І знову аналіз роботи за минулий тиждень.
Зверніть увагу на типові помилки, які було допущено під час виконання завдань. Дорогі діти, спочатку вчіть правила, а потім виконуйте завдання!!!

6 клас

  • Числівники два, три, чотири узгоджуються з іменниками в називному відмінку множини (два заручники, три столи, чотири комп'ютери).
  • У числівниках п'ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят відмінюється лише друга частина:     
          Н. в. шістдесят          Р. в. шістдесяти.
  • У числівнику сімсот (та інших такого ж типу) змінюються обидві частини:   
           Н. в.  сімсот           О. в.  сьомастами або сімомастами.  
  • У числівнику двом треба писати літеру о.
  • У дробових числівниках перша частина (чисельник) відмінюється як власне кількісний числівник, а друга (знаменник) — як порядковий (трьох сьомих). 
  • Не можна говорити вісім годин тридцять хвилин, бо ставимо запитання котра година? (Восьма година тридцять хвилин).

10 - 11 класи

  • У слові джерело звука [д] немає, а є звук [дж].
  • У слові дитина [д] - твердий, а в слові боротьба [д] - м'який.
  • Тихо-мирно спала зграя лебедина, і даремно лебідь звав її, будив.(Складносурядне).
           Стоять жоржини, сплять жуки, під грушею до ранку ходять їжаки. (Безсполучникове). 

Коли з дерев, сумно кружляючи, падало листя, повернувся Оксен. (Складнопідрядне). 
У (С,с)кандинавських країнах програма пере­робки побутових відходів на електрику й енергію для обігріву набрала таких обертів, що на звалища потрапляє тільки чотири відсотки сміття. (Складнопідрядне).
  • Повторіть частини мови (що - сполучник, характерним - прикметник, той - займенник).
  • «Слово – найтонше доторкання до серця,   був переконаний В.Сухомлинський, – воно може стати і запашною квіткою, і живою водою, і розжареним залізом». (Слова автора виділяються комою й тире).

Немає коментарів:

Дописати коментар